Curso de Fotografía digital aplicada a la restauración de patrimonio bibliográfico y documental

04/03/2014

Objectius: Facilitar conceptes teòrics i exercicis pràctics de manipulació de la càmera, accesoris, fonts de llum i el posterior procés d'edició i arxiu en format digital.

Destinataris Professionals i estudiants de restauració/conservació de béns culturals. Personas relacionadas amb l'àmbit del patrimoni i els museus. Places limitadas a 10 alumnes.

Metodología Sesions teòriques/pràctiques. El taller facilitarà ordinadors i càmeres. No és necessari portar equip propi.

Dates i horaris: Dijous, 29: de 16 a 20 h Divendres, 30: de 9,30 a 14 i de 15 a 19 h Dissabte, 31: de 9,30 a 14 i de 15 a 18 h Durada total del curs: 20 hores

Inscripcions: A la pàgina web, mitjançant formulari d'inscripció: www.culturabenedictines.es